Dette smukt lagde ud handel paperback har smukke og praktiske design både inde og ude. Jeg anbefaler du læser denne bog med en overstregningstusch og en pen og være klar til at tage rigelige notater i de tomme sider eftertænksomt leveres mellem kapitler.
Manerer, der sælger: Tilføjelse af den polske at bygger overskud bør være obligatorisk læsning for high school og college studerende og for nogen allerede i erhvervsklimaet. Once upon a time, lærte gode manerer i skolen og i hjemmet, men den tid er forlængst forbi. Denne bog giver den perfekte genopfriskningskursus for dem af os, der lærte manerer, men ikke længere huske de finere punkter i etikette.
Mens du læser denne bog opdagede jeg, at forfatteren, Lydia Ramsey, dækket alle tænkelige punkt etikette herunder mange, at jeg havde aldrig været undervist. Hver af de tolv kapitler dækker et hovedemne, opdelt i fordøjelige bid mellemstore stykker af regler og retningslinjer for at forbedre troværdighed og professionalisme. Emnerne omfatter første indtryk, hilsner og introduktioner, kunsten at samtale, dressing til business, telefon høflighed, elektroniske etikette, korrespondance i business, etikette på kontoret, gave-giver i business, etikette ud af den kontor, spiseplads til profit og drive forretning internationalt.
Forfatteren af denne dejlige bog, Lydia Ramsey, er en virksomhed etikette ekspert med over 30 års erfaring i arbejdet med almennyttige organisationer, selskaber, gymnasier og universiteter. Hun er en ofte offentliggjort forfatter, der præsenterer workshops, seminarer og keynotes på alle aspekter af business etikette.
Jeg anbefale virksomheder købe denne bog i bulk og præsentere en til hver medarbejder fra fronten op til den øverste ledelse. I denne stadigt skiftende verden med så mange forbrugernes valg påvirkes den nederste linje ofte af de simpel høflighed, der kan og bør gives til kunder. Du har brug for denne bog, hvis du ønsker dine medarbejdere til at lykkes og din virksomhed trives. Du kan købe manerer at sælge på
(c) 2004, Davis Virtual Assistance. Alle rettigheder i alle medier forbeholdes. Tilladelse til genoptryk tildeles alle spillesteder, så længe de er opt-in.